Iskolai oktatás

A legizgalmasabb óra az órarendben

Mit, hol és hogyan oktatunk?

  • Diákszempont Általános Iskola és Gimnáziumban
  • 3D modellezést, animációt és programozást oktatunk
  • iskolai közoktatás keretében 4 évig a digitális művészetek szakon
  • fokozatosan nehezedő, egymásra épülő tananyag
  • sok gyakorlati példa

Mi a tanmenet?

9. és 10. évfolyam (heti 3 óra):

  • 3D modellezés Vectary majd Blender programokban​
  • textúrázás, Photoshop oktatása
  • 3D animáció alapjai
  • bevezetés a Unitybe

11. és 12. évfolyam (heti 3 óra):

  • high és low poly modellezés Blenderben​
  • karakter animálás 3D-ben
  • Substaint Painter és Zbrush oktatása
  • fényelés, renderelés

A 11. és 12. évfolyamokon választható, hogy a 3D modellezés órán felül programozás vagy kézirajz órát szeretne a diák emelt óraszámban tanulni

11. és 12. évfolyam programozás specializáció (heti 2 óra):

  • Unity oktatás​
  • programozási alapismeretek
  • alkalmazások készítése

Hogyan jelentkezhetek?

  • A Diákszempont hivatalos felvételi eljárásában
  • Általános iskolai tanulmányi átlag, plusz felvételi alkalmassági feladat
​ ​